در تماس تلفنی نخست وزیر مالزی با سرپرست ریاست جمهوری؛

مخبر: این ضایعه دردناک ما را از مسیر خدمت به مردم باز نخواهد داشت

مدیر قوه مجریه در گفتگو با نخست وزیر مالزی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید رئیسی، گفت: این ضایعه تلخ ما را از مسیر خدمت به مردم باز نخواهد داشت.

محمد مخبر مدیر قوه مجریه در پاسخ به تماس تلفنی «انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی، ضمن تشکر صمیمانه از ابراز همدردی و مودت دولت و ملت مالزی با دولت و ملت ایران، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی از ویژگی‌های منحصربفردی همچون خستگی ناپذیری و مردمی بودن برخوردار بود.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد حسین امیرعبداللهیان، تصریح کرد: حسین امیرعبدالهیان نیز جز سعی و کوشش برای همدلی در جهان اسلام در کارنامه‌اش نداشت و امروز ما ۲ خدمتگذار بزرگ و پرتلاش را از دست دادیم.

مدیر قوه مجریه افزود: این ضایعه تلخ و دردناک ما را از مسیر تلاش و خدمت به مردم باز نخواهد داشت و کشور ما با توجه به چارچوب‌های مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران از این برهه و شرایط نیز عبور خواهد کرد.

انور ابراهیم نخست وزیر مالزی نیز در این گفتگو ضایعه عروج شهادت گونه آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اینکه دولت مالزی خود را در این غم بزرگ همدرد و شریک مردم ایران می‌داند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران شریکی راهبردی برای مالزی است و به دولت و ملت ایران اطمینان می‌دهیم که به تمامی تعهدات خود با ایران پایبندیم.

در پایان این گفت‌وگوی تلفنی، محمد مخبر همچنین بر استحکام روابط جمهوری اسلامی ایران و مالزی و و ادامه همکاری‌های میان دو کشور تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار