علیزاده خبر داد؛

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تمهیدات ویژه اتوبوسرانی تهران برای مراسم تشییع آیت‌الله رییسی و همراهانشان خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی اتوبوسرانی برای این مراسم رایگان است.

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه تلخ سقوط بالگرد، از خدمات‌رسانی رایگان این شرکت برای مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این عزیزان، خبر داد.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ناوگان این شرکت برای حضور شرکت‌کنندگان در مراسم وداع که امشب ساعت ۲۱ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم نسبت ارائه خدمات حمل و نقلی به مقاصد: میدان راه آهن، پایانه خاوران، میدان آزادی، میدان رسالت، میدان صادقیه و شهرری اقدام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت واحد با تمام ظرفیت و توان موجود در خدمت مردم شریف پایتخت خواهد بود، افزود: همچنین برای مراسم تشییع پیکر مطهر این عزیزان در روز چهارشنبه دوم خرداد ماه در محل دانشگاه تهران، از ۵:۳۰ صبح با اختصاص ناوگان ویژه از ۱۲ نقطه پایتخت شامل چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه مترو صادقیه و شهرری خدمات رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت کنندگان، اندیشیده شده و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال تمام شهروندان به مبادی و میادین اعلام شده اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار