تواضع، بندگی خدا، تمسک به اهل بیت بارزترین ویژگی‌ شهید جمهور

امام جمعه کوهبنان، تواضع، پشتکار، پاک دستی، اطاعت و بندگی خدا، اهل عمل بودن، تمسک به اهل بیت، پرهیز از زرق و برق دنیا را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید برشمرد.

به مناسبت شهادت خادم الرضا و شهدای حادثه اخیر مراسمی با سخنرانی امام جمعه کوهبنان و با حضور اعضای شورای اداری و تامین، جمعی از مردم شهرستان در مسجد حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام‌جمعه کوهبنان گفت: نظام اسلامی نعمت بزرگی به نام ولایت و رهبری دارد که تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است به هر طریق ممکن به ما ضربه بزند که هوشیاری و توجه بیشتر ما همراه با صبر و بردباری را می‌طلبد.

حجت الاسلام ایزدی افزود: آیت الله رئیسی به عنوان شهید خدمت است؛ کسی که جایگاه‌های بالایی داشت، اما بسیار متواضعانه با مردم برخورد می‌کرد، در غم و شادی در کنار مردم بود، تلاش می‌کرد گره‌ای از کار دیگران باز کند.

وی بیان داشت: شهید رئیسی در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی خدمات و کار‌های ارزشمندی داشت؛ در حالی که قبل و بعد از آن هم کار‌های بزرگ و ماندگاری ارائه کرد.

امام جمعه کوهبنان گفت: تواضع، پشتکار، پاک دستی، اطاعت و بندگی خدا، اهل عمل بودن، تمسک به اهل بیت، پرهیز از زرق و برق دنیا و... از ویژگی‌های این شهید عزیز است.

وی افزود: شهید رئیسی با روابط حسنه و انسان دوستانه، وحدت و همدلی را در منطقه و دنیا حکمفرما کرد و زمینه بیداری دنیا را رقم زد.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: دشمنان تلاش فراوانی کردند؛ اما شهید رئیسی گوش به فرمان ولایت و رهبری خدمات صادقانه‌ای ابراز داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.