تمهیدات لازم برای اعزام عزاداران قزوینی در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تمهیدات لازم برای اعزام عزاداران از قزوین به مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید اندیشیده شد.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در جلسه‌ای که به منظور اتخاذ آخرین تمهیدات برای برگزاری هرچه بهتر مراسم وداع با رییس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان که فردا چهارشنبه در پایتخت برگزار خواهد شد، گفت: با هدف تسهیل تردد مردم عزادار و تامین ایمنی آنها، از امشب تا ساعت ۸ بامداد فردا ۲۰ تیم گشت راهداری استان قزوین در طول محور‌های این استان مستقر خواهند بود.

حق‌لطفی افزود: همچنین در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌های بین راهی، ۲ تیم نظارتی از این اداره کل طی امروز و فردا از تمام اماکن بین راهی در مسیر‌های رفت و برگشت آزادراه قزوین-کرج بازدید مستمر خواهند داشت و وضعیت بهداشتی و نحوه ارائه خدمات آنها را بررسی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال جاری شدن سیلاب طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، مراتب به انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان جهت رعایت موارد ایمنی تردد اتوبوس‌ها تا رسیدن به مراسم تشییع ابلاغ شده است.

حق‌لطفی اضافه کرد: در همین راستا همچنین از ساعات اولیه امشب تا شب آینده تیم‌های راهداری در راهدارخانه‌ها در وضعیت آماده‌باش خواهند بود.

حق‌لطفی گفت: به منظور ارائه خدمات به عزاداران شرکت کننده در مراسم تشییع، این اداره کل اقدام به برپایی موکب صلواتی در محل مجتمع خدماتی رفاهی سمیرگستر در مسیر رفت آزادراه قزوین-کرج خواهد کرد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همچنین از هماهنگی و آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی جهت اعزام مردم عزادار استان به مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانشان در استان تهران خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.