رونمایی از جدیدترین تصاویر «آرام می‌گیریم»/ زمان پخش بعد از محرم و صفر

مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» جای خود را در جدول پخش شبکه دو سیما برای روزهای آذر ماه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها حدود 50 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی در منطقه شمال غرب حوالی محدوده جنت آباد به اتمام رسیده و ادامه تصویربرداری در مدت زمان کوتاهی، در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خواهد بود.

«آرام می‌گیریم» بعد از محرم و صفر به روی آنتن می‌رود

در حال حاضر بازیگرانی چون‌ لیلا اوتادی، ثریا قاسمی،‌ مهدی سلوکی، آشا محرابی، مهدی میرطاهر مظلومی، آتیلا پسیانی،‌ مجید صالحی و ... جلوی دوربین محمد ناصری می‌روند و به زودی داریوش فرهنگ بازی خود را در قاب تصویر محمد ناصری آغاز می‌کند.

«آرام می‌گیریم» بعد از محرم و صفر به روی آنتن می‌رود

این مجموعه تلویزیونی از همان روزهای اول، کار خود را در مراحل فنی اعم از تدوین، صداگذاری و آهنگسازی آغاز کرده و قرار است بعد از انتخاب ترانه، کارگردان و تهیه کننده با پیشنهاد آهنگساز خواننده را انتخاب کنند.

برای روزهای بعد از محرم و صفر، ضمن حفظ سرعت و کیفیت اثر، از شبکه دو سیما پخش شود.

«آرام می‌گیریم» بعد از محرم و صفر به روی آنتن می‌رود

«آرام میگیریم» برخوردار از قصه ای روشنگر برای خانواده ها و جامعه امروز است. این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست. «آرام میگیریم» به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد.

«آرام می‌گیریم» بعد از محرم و صفر به روی آنتن می‌رود

از ویژگی‌های «آرام می‌گیریم» که در 42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو سیما بعد از محرم و صفر آماده می‌شود، عدم وجود قهرمان واحد در آن است. در داستان این سریال شخصیت های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک در جایگاه خود دغدغه های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می تواند با آنها همزادپنداری کند.

 این سريال توسط فريدون فرهودى و فروغ فروهيده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است.

«آرام می‌گیریم» بعد از محرم و صفر به روی آنتن می‌رود

داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی و ... بازیگران سرشناس «آرام میگیریم» هستند که براساس اخبار رسیده، چهره‌های مطرح دیگری از سینما و تلویزیون به این سریال اضافه خواهند شد.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / دستیار دوم: علی بی آبی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار