آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور؛

ترافیک سنگین در محور قائمشهر - دماوند /بارش باران در مازندران و اردبیل+تصاویر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

تردد روان در کلیه جاده های کشور/ بارش باران در استان گلستانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*تردد روان در کلیه جاده های کشور (ساعت: 08:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی ،در حال حاضر تردد درکلیه محورهای اصلی کشور به صورت روان می باشد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی ، در حال حاضر در برخی از محورهای استان گلستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

*ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس و قزوین-رشت(ساعت:09:05)

در حال حاضر در محور کرج-چالوس در برخی مقاطع مسیر و در آزادراه قزوین-رشت در محدوده تونل منجیل ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد  به صورت روان در جریان می باشد.

ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس و قزوین-رشت/ بارش باران در استان گلستان
آزادراه قزوین-رشت،محدوده تونل منجی(ساعت:09:10)

*ترافیک سنگین در محور آمل به تهران(ساعت: 11:10)

در حال حاضر در محور کرج-چالوس در برخی مقاطع مسیر ترافیک نیمه سنگین ، در محور آمل به تهران در محدوده نارنجستان سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.


ترافیک سنگین در محور آمل - تهران/ بارش باران در استان گلستان+تصاویر
محور آمل-تهران،محدوده پارک جنگلی آمل و نارنجس(ساعت: 11:12)

*ترافیک نیمه سنگین در كرج – چالوس، هراز و فيروزكوه(ساعت: 13:00)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان هاي گلستان  (محورهاي نوكنده و بندر گز) و گيلان ( محور آستارا)بارش پراكنده باران گزارش شده است.

همچنین در حال حاضر ترافيك در شمال به جنوب محورهاي كرج – چالوس (محدودهاي دزدبن و پل زنگوله )، هراز (محدوده پارك جنگلي آمل ) و فيروزكوه (محدودهاي تونل شيرگاه و كارسالار ) نيمه سنگين است.

*ترافیک نیمه سنگین در 6 محور اصلی کشور(ساعت: 15:30)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان هاي مازندران(محورهاي نور و رامسر) و اردبيل(محور پارس آباد_بيله سوار) بارش پراكنده باران گزارش شده است.

همچنین در حال حاضر ترافيك نيمه سنگيندر شمال به جنوب محورهاي كرج – چالوس (محدودهاي دزدبن و پل زنگوله )، هراز (محدوده پارك جنگلي آمل ) ،فيروزكوه (محدودهاي تونل شيرگاه و كارسالار )،گيلان(محدوده تونل منجيل)،باند جنوبي آزادراه كرج قزوين(از مهرشهر تا پل فرديس) و باند جنوبي آزادراه تهران كرج(از پل فرديس تا پل كلاك) حاکم است.

*ترافیک سنگین در آمل - تهران و قزوین - کرج(ساعت:18:05)

در حال حاضر در محور کرج-چالوس در محدوده مرزن آباد و در برخی مقاطع مسیر ترافیک نیمه سنگین ،در محور آمل به تهران در محدوده نارنجستان ، محور قائمشهر به دماوند در محدوده شیرگاه ، آزادراه قزوین به کرج در محدوده شهر کرج ، در آزادراه رشت به قزوین در محدوده شهر رودبار و شهر منجیل ترافیک سنگین و در محور لواسان به تهران و همچنین محور کن به تهران ترافیک نیمه سنگین و در محورهای منتهی به شهر تهران تردد پرحجم خودروهارا شاهد هستیم.

در برخی محورهای استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات هوای مه آلود را شاهد هستیم.

*ترافیک نیمه سنگین در چالوس، هراز و فیروزکوه (ساعت: 20:00)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: در حال حاضر در استان هاي گيلان  ، اردبيل (اكثر محورها) مازندران ( غرب استان ) بارش پراكنده باران گزارش شده است.

همچنین در حال حاضر در شمال به جنوب محور چالوس- كرج ( محدوده مرزن آباد تا پل دزدبن ) ، شمال به جنوب  محور هراز (محدوده نارنجستان تا تونل شماره 1) ، شمال به جنوب محور فيروز كوه محدوده ( تونل شيرگاه وكار سالار) و باند جنوبي آزادراه قزوين – كرج محدوده ( پل حصارك تا پل فرديس ) ترافیک نيمه سنگين حاکم است.

*ترافیک سنگین در محور قائمشهر - دماوند(ساعت: 21:30)

در حال حاضر در محور کرج-چالوس در برخی مقاطع ، محور آمل به تهران در برخی مقاطع مسیر ترافیک نیمه سنگین و محور قائمشهر به دماوند در محدوده زیرآب ترافیک سنگین، آزادراه قزوین به کرج در محدوده شهر کرج ترافیک نیمه سنگین، در آزادراه رشت به قزوین در محدوده شهر رودبار و شهر منجیل ترافیک سنگین ، در محور لواسان به تهران و همچنین محور کن به تهران ترافیک نیمه سنگین، در محور رودهن به تهران در محدوده شهر جاجرود ترافیک نیمه سنگین و در محورهای منتهی به شهر تهران تردد پرحجم خودروهارا شاهد هستیم.

همچنین در حال حاضر در برخی محورهای استانهای مازندران و اردبیل بارش پراکنده باران و در ارتفاعات هوای مه آلود را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار