هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان_ استقلال،سفری بی برگشت برای علی منصور!/نفت_تراکتور،دیدار بزرگان سرخابی در تختی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، استقلال در ورزشگاه نقش جهان، میهمان سپاهان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین این دیدارها استقلال در ورزشگاه نقش جهان، مهمان تیم فوتبال سپاهان است.

ماشین‌سازی - سایپا

ساعت 14:15، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز


تیم فوتبال ماشین سازی پس از برکناری خطیبی نیز هنوز نتوانسته در جدول جایگاه مناسبی داشته باشد.تیم ماشین‌سازی 9 دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته و با کسب تنها 6 امتیاز از 14 بازی در رده شانزدهم قرار دارد که با این حساب می توان گفت این تیم جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ آزادگان محسوب می‌شود.

از سویی دیگر حضور فرهاد کاظمی به جای رسول خطیبی روی نیمکت ماشین‌سازی هم نتوانسته این تیم را از بحران خارج کند و این تیم هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان، باختی دیگر را متحمل شد.

پیام صادقیان و کاخاشویلی، دو بازیکن ماشین‌سازی هم به دلیل درگیری در تمرین توسط کادر فنی از تیم کنار گذاشته شدند و البته طبق خواسته کادر فنی صادقیان برای همیشه از تیم فوتبال ماشین سازی کنار رفته است.

از طرفی دیگر تیم سایپا با هدایت حسین فرکی هم نتوانسته انتظارات مدیران این باشگاه را فراهم کند و به نوعی سایپا هم شرایطی بهتر از ماشین‌سازی ندارد. سایپا در هفته سیزدهم با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، توانست تا حدودی جایگاه حسین فرکی را روی نیمکت نارنجی‌پوشان تثبیت کند اما شکستی دیگر مقابل پیکان، شرایط را برای سایپا دشوار کرد. شاگردان فرکی در حال حاضر با کسب 12 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و نتیجه این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف یکی از تیم‌های سقوط کننده را مشخص کند.حضور تیموریان نیز در این دیدار می تواند قابل توجه باشد چرا که این بازیکن فصل گذشته در تیم سایپا بوده است.

سیامک کوروشی در دیدار فردا به دلیل محرومیت نمی تواند تیم سایپا را همراهی کند.

داوران:موعود بنیادی فر – حمیدرضا کنعانی – محسن سلطانی – محمد ملکی – ناظر: محسن قهرمانی


سپاهان - استقلال

ساعت 14:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم فوتبال استقلال این روزها در بدترین شرایط به سر می برد و در حالی شاگردان منصوریان به مصاف تیم سپاهان می روند که در بازی های گذشته طعم شکست را چندین بار تجربه کرده اند و تا حدودی بی انگیزه پا به نقش جهان می گذارند.علیرضا منصوریان کم کم از روزهای کابوس‌وار ابتدای فصل فاصله گرفته و 9 دیدار بدون شکست را پشت سر گذاشته بود اما باخت خانگی مقابل تراکتورسازی، آبی‌پوشان را به روزهای بحرانی بازگرداند. همچنین شکست در بازی مقابل نفت،حذف از جام حذفی،مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اختلاف میان منصوریان و مهدی رحمتی و حتی خبرهایی مبنی بر حضور فیلیکس ماگات و دراگان اسکوچیچ و کرانچار روی نیمکت استقلال در نیم‌فصل دوم باعث شده تا حدودی جایگاه منصوریان لرزان باشد.

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر با 21  امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و به نوعی باخت در بازی مقابل سپاهان می تواند شرایط را از هر لحاظ برای منصوریان سخت کند.اما در صورتی که شاگردان منصوریان بتوانند با حضور در نقش جهان امتیاز بازی را از آن خود می کنند می توانند تا حدودی البته نه زیاد شکست های گذشته را جبران کنند .

 از سوی دیگر تیم سپاهان با هدایت عبداله ویسی توانسته در هفته‌های اخیر اوج گیرد و حریفان خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. شاگردان ویسی در دو هفته اخیر با کسب دو برد و البته شکست تراکتورسازیِ تا حدودی بهتریت عملکرد را داشته اند. سپاهان در جام حذفی هم به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کرده و در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

تیم سپاهان در حال حاضر با کسب 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و باید دید دو تیم سپاهان و استقلال کدام یک می توانند با کسب برد جایگاه خود را ارتقا دهد

داوران:علیرضا فغانی – حسین طالقانی – محمد راهی – محمدرضا تارخ – ناظر: زاهد بحرینی

 نفت تهران - تراکتورسازی

ساعت 15، ورزشگاه تختی تهران

تیم تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی توانسته تا به اینجای کار با کسب 27 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد و خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را از آن خود کنند .البته این طور که پیش بینی می شد تراکتوری ها در نظر داشتند تا در بازی روز گذشته تیم سیاه جامگان از پرسپولیس نتجه گیرد تا بر این اساس سرخ‌پوشان تبریزی بتوانند با پیروزی مقابل نفت تهران، قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرند اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب پیروزی پر گل مقابل سیاه‌جامگان، تراکتوری‌ها را ناامید کرد.

تراکتورسازی پیش از دیدار پایانی نیم‌فصل تنها دو امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین فاصله داشت که در نهایت باخت تراکتوری ها در مقابل سپاهان باعث شد این تیم از  لحاظ امتیاز با شاگردان برانکو فاصله گیرد .

از سویی دیگر نفت تهران با هدایت علی دایی روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. نفتی‌ها یکی از شگفتی‌سازان لیگ برتر شانزدهم بوده‌اند که خود را در کورس قهرمانی قرار داده‌اند. شاگردان علی دایی در جام حذفی هم دست به کار بزرگی زدند و استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.تقابل میان دایی و قلعه نویی می تواند از هر جهت جذاب دیدنی باشد و باید دید آیا دایی می تواند دومین مربی استقلالی را شکست دهد یا خیر .

گفتنی است تیم دایی نیز در جدول با 20 گل زده  صاحب دومین خط حمله خطرناک لیگ است و با این حساب دیدار تراکتورسازی و نفت تهران می‌تواند یکی از دیدارهای پرگل هفته شود.در حال حاضر تیم نفت تهران با کسب 23 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد .

جاسم کرار و سروش رفیعی در دیدار فردا به دلیل محرومیت نمی تواند تیم تراکتورسازی را همراهی کنند .

داوران مهدی سیدعلی – محمدرضا منصوری – یعقوب سخندان – علی میرغفاری – ناظر: حاتم بک پور

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار