منصوریان نقش اول در نقش جهان/نمایش شهریار و ژنرال در اختتامیه نیم فصل

بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال به مصاف سپاهان می‌رود.

تاپ هفت صبح یکشنبه/////سپاهان_ استقلال، منصوریان نقش اول در نقش جهان/نفت_تراکتور،نمایش شهریار و ژنرال در اختتامیه نیم فصلبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه بازی‌های هفته پایانی نیم فصل اول امروز سه بازی برگزار می‌شود که دیدار سپاهان مقابل استقلال از مهم‌ترین بازی‌های  به شمار می‌آید.

*سپاهان استقلال؛آخرین فرصت منصوریان برای بقا

زردپوشان اصفهانی ساعت 14:30 در ورزشگاه نقش جهان پذیرای شاگردان منصوریان هستند شاگردان ویسی هفته گذشته توانستند مقابل تراکتورسازی به برتری دست یابند. آن‌ها در جام حذفی هم با برتری مقابل سایپا توانستند به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بپیوندند.

بر این اساس زردپوشان اصفهانی با روحیه بالا به مصاف استقلال می‌روند تا با برد این بازی جایگاهشان را در جدول رده‌بندی ارتقا بدهند.

در آن سوی میدان، آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست مقابل نفت تهران در جام حذفی از گردونه این رقابت‌ها کنار رفتند.

در چند روز اخیر صحبت‌هایی مبنی بر برکناری منصوریان از سرمربیگری استقلال شنیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که در صورت ناکامی استقلال در بازی مقابل سپاهان یک مربی خارجی جایگزین منصوریان در نیمکت استقلال شود.

به هر حال این بازی حکم مرگ و زندگی برای منصوریان دارد وی برای حفظ جایگاهش باید مقابل سپاهان به برتری دست یابد.

گفته می‌شود رحمتی دروازه‌بان استقلال با علیرضا منصوریان رابطه دوستانه سابق را ندارد و با یکدیگر اختلاف پیدا کردند بر این اساس احتمال نیمکت‌نشینی رحمتی در این بازی وجود دارد.

به هر حال باید دید جدال ویسی و منصوریان در نصف جهان به سود کدامیک به پایان می‌رسد؟!

علیرضا فغانی به همراه کمک‌هایش حسین طالقانی، محمد راهی و محمد رضا تارخ تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. زاهد بحرینی هم ناظر این بازی است.

*نفت تهران تراکتور‌سازی؛جدال سرخابی‌ها در تختی تهران

شاگردان علی دایی ساعت 15 در ورزشگاه تختی تهران میزبان تیم تراکتورسازی هستند.

تیم نفت تهران بعد از برد مقابل استقلال در جام حذفی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها پیوست بنابراین این تیم با روحیه بالا به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

همچنین شاگردان دایی قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کرده و به رتبه سوم بازگردند اما کار سختی مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی دارند.

در آن سوی میدان، شاگردان قلعه‌نویی رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس در صدر جدول دارند. آن‌ها در مقابل نفت تلاش می کنند تا با کسب سه امتیاز بازی همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

هر دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران با زدن 22 و 20 گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند.

بر این اساس تقابل برترین خط حمله‌های لیگ برتر می‌تواند به جذابیت این بازی بیافزاید.

مهدی سید علی به همراه کمک‌هایش محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان و علی میر غفاری تیم داوری این بازی هستند. حاتم بیک‌پور هم ناظر بازی است.

*ماشین‌سازی تبریز سایپا تهران ؛ جدال قعر‌نشینان برای بقا

تیم فوتبال ماشین‌سازی ساعت 14:15 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا می‌رود.

تیم ماشین‌سازی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد این تیم با 9 باخت متوالی رکورددار شکست در نیم فصل اول است.

مسئولان ماشین‌سازی برای بهبود وضعیت، فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردند اما کاظمی هم در اولین حضورش در نیمکت ماشین‌سازی نتوانست نوار باخت‌های این تیم را قطع کند.

در آن سوی میدان، نارنجی‌پوشان سایپا هم همانند حریف خود وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند و با 12 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند.

تیم ماشین‌سازی در صورت برتری در این بازی در همان جایگاه شانزدهم باقی می‌ماند اما شاگردان فرکی در صورت پیروزی چند پله در جدول صعود می‌کنند.

به هر حال باید دید کدامیک از دو تیم ماشین‌سازی و سایپا از بحران خارج می‌شود؟!

موعود بنیادی فر، حمیدرضا کنعانی، محسن سلطانی و محمد ملکی تیم داوری این بازی هستند محسن قهرمانی هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۵
شهریار لقب علی دایی نه منصوریان و هر کس دیگه
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی تا ابد
۱۲:۱۰ ۰۵ دی ۱۳۹۵
ایشالا استقلال سپاهانو میزنه و به بهالای جدول صعود میکنه
آخرین اخبار