دایی: تیم تراکتورسازی زبانزد خاص و عام است/ اسناد واکنش های استقلالی ها موجود است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم تراکتورسازی از همه لحاظ زبانزد خاص و عام است، اما ما به غیر از برد به مسئله دیگری نمی اندیشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: ما باید آخرین بازی خود در نیم فصل اول را با تیم خوب تراکتورسازی انجام دهیم. این تیم از لحاظ مدیریت، کادرفنی و تماشاگران زبانزد خاص و عام است. 

وی در ادامه عنوان کرد: دوست داریم که با برد بازی های نیم فصل اول به پایان برسانیم. به هر حال بازی با استقلال در جام حذفی فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و زمان کافی برای کار تاکنیکی نداشتیم. براین اساس بازیکنان ریکاوری کردند تا آماده بازی با تراکتورسازی شوند. 

سرمربی تیم نفت تهران گفت: تمام سعی خود را می کنیم که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و به غیر از برد این بازی به مسئله دیگری نمی اندیشیم. امیدوارم هر دو تیم فردا بازی تماشاگر پسندی ارائه دهند.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: به طور حتم شرایط بد آب و هوایی در یک سال اخیر را باید تحمل کنیم. ما در این هوا نفس می کشیم و زندگی می کنیم. بازی کردن سخت است. همچنین برای سلامتی ورزش می کنیم اما در این آب و هوا بازی کردن به سلامتی ضرر می زند. دیدار فردا 6 امتیازی است و اگر ببریم خودمان را به بالا جدول می رسانیم و به تراکتور در بالای جدول نزدیکتر می شویم. به هر حال قصد داریم با یک رتبه خوب نیم فصل اول را تمام کنیم.

وی در باره اینکه در نیم فصل اول به اهدافش رسیده است، تصریح کرد: ما در این مدت با عنایت خداوند توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. همچنین با در نظر گرفتن وضعیت موجود هدفمان را تعیین می کنیم. خدا را شکر جزو 4 تیم نخست هستیم و در جام حذفی به نیمه نهایی رسیدیم. اگر شرایط مالی بهتر بود می توانستیم در وضعیت بهتری باشیم. 

سرمربی نفت درباره احتمال جدایی ایمان مبعلی یا ایگور پراهیچ از نفت در نیم فصل بیان کرد: هیچ بازیکنی را به زور در تیم مان نگه نمی داریم. اگر بحث ایگور پراهیچ است راه مذاکره باز است. او پسر خوبی است و الان در کرواسی به سر می برد و روی پای مصدومش کار می کند. درباره ایمان مبعلی هم صحبتی نشده است. بازیکنان ما بهترین انتخاب را می کنند. اینجا تیم خود ایمان است. وی در مورد وضعیتش تصمیم گیری می کند. 

سرمربی نفت تهران درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم گفت: برای بهتر شدن تیممان تلاش می کنیم. باید وضعیت باشگاه را هم در نظر بگیریم. بعد از این دو بازی با مسئولان باشگاه جلسه می گذاریم تا مشکلاتمان حل شود. بیشترین مشکل ما و بقیه باشگاه های لیگ مسائل مالی است. 

وی درباره اتفاقات بازی با استقلال و درگیری اش با منصوریان در جام حذفی و بیانیه های باشگاه استقلال عنوان کرد: من به صدور بیانیه از طرف تیم استقلال کاری ندارم. این مسائل برایم مهم نیست. هرگاه حقمان پایمال شود صحبت می کنیم. فیلم بازی نفت و استقلال موجود است. عکس العمل های آقایان مستند است. چیزی که مستند است نیازی به صحبت کردن ندارد. 
متاسفانه فیلمی هم به دست ما رسیده که خیلی مسائل را فاش می کند. اگر نیاز باشد در اختیار مردم قرار  می دهیم. آنها فکر می کنند ما خوابیم و نمی بینیم و مردم هم نمی بینند.

دایی در پایان خاطر نشان کرد: دوست دارم در فضایی سالم کارم را انجام دهم اما اگر فضای فوتبال پاک نباشد در آن صورت امکان کار کردن وجود ندارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۴ دی ۱۳۹۵
جناب آقای دایی ورزش یعنی شادابی یعنی سلامتی یعنی سربلندي یعنی مردانگی نه بددهنی نه توهین نه بی ادبي و خلاصه بی ادبی درفرهنگ ما جایی ندارد وهر کس درهرجايگاهي در صحبت‌های خود بد دهانی باشد محکوم است
Iran (Islamic Republic of)
امید استقلالی
۲۲:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۵
زنده باد افتخار فوتبال ایران . علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
امید استقلالی
۲۲:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۵
زنده باد افتخار فوتبال ایران . علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۵
یاشاسین علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۵۴ ۰۴ دی ۱۳۹۵
من فوتبال را به خاطر سلامتش دوست دارم;چه جمله ی قشنگ و بامفهومی گفتی آقای دایی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۵
زنده باد شهریار
آخرین اخبار