همدان؛

تفاهم‌نامه شهرداری همدان با کمیسیون ملی یونسکو و پژوهشکده سوانح طبیعی

تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری مشترک بین شهرداری همدان ، کمیسیون ملی یونسکو ، پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی بلایای طبیعی کمیسیون ملی یونسکو امضا شد.

تفاهم‌نامه شهرداری همدان با کمیسیون ملی یونسکو و پژوهشکده سوانح طبیعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  این تفاهم‌نامه‌ای با هدف ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی ، پژوهشی و فنی و مهندسی با هدف ارتقای مطالعات و طرح‌های آموزشی و کاربردی مرتبط با وظایف و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های علمی ، تخصصی ، مشورتی ، تجهیزاتی و کتابخانه‌ای بین شهرداری همدان، کمیسیون ملی یونسکو، پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی بلایای طبیعی کمیسیون ملی یونسکو امضا شده است.

 دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در این مراسم همدلی و همکاری میان مدیران استانداری و مجموعه مدیریت شهری همدان را بسیار ارزشمند دانست و گفت : همدان نیروهای بسیار ارزشمندی دارد و آگاهی شهردار همدان از آخرین نگاه‌های مدیریت شهری قابل تقدیر است.

 سعدالله نصیری ‌قیداری با بیان اینکه یکی از وظایف تفاهم‌نامه توسعه پایدار و آموزش در جهت حقوق شهروندی و رعایت وظایف شهروندی است افزود : هدف این است که داشته‌های یک ملت به خوبی مورد استفاده و حراست قرار گیرد و شهروندان هم در این زمینه آموزش داده شوند.

آقای جزایری ، رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی بلایای طبیعی کمیسیون ملی یونسکو نیز با اشاره به اینکه در 7 استان کشور طرح جامع خطرپذیری در حال انجام است گفت : کشور ایران از جمله 10 کشور بلاخیز دنیاست و این سند در همین زمینه چارچوب‌هایی برای همه کشورها مشخص می‌کند و به همه شهرهای ایران هم ابلاغ می‌شود.

وی به تفاهم‌نامه بین شهرداری و یونسکو اشاره کرد و افزود : این فرصت خوبی برای مجموعه استان همدان است ، زیرا یکی از عوامل آسیب‌پذیری همدان بحث فرونشست با برداشت بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی است که بدون مطالعه انجام گرفته است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.