ترامپ مراسم ادای سوگند خود را "زیبا" توصیف کرد/کلینتون در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب آمریکا

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا وعده داده است مراسم ادای سوگند وی رویدادی بسیار "زیبا" خواهد بود.

ترامپ مراسم ادای سوگند خود را به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار؛ در حالی که افراد و سازمان‌های مختلف آمریکایی برنامه های متعددی برای تحریم و تظاهرات در روز مراسم تحلیف دونالد ترامپ ترتیب داده‌اند، رئیس جمهور منتخب آمریکا وعده داده است مراسم ادای سوگند وی رویدادی بسیار "زیبا" خواهد بود.

وی درباره مراسم تحلیف خود به فاکس نیوز گفت: "قرار است روز بسیار بسیار زیبایی داشته باشیم. بیستم ژانویه به روزی خاص تبدیل خواهد شد."

دونالد ترامپ به کمک "استفان میلر"، مشاور ارشد خود در امور سیاسی، پیش نویس سخنرانی خود در مراسم ادای سوگند را تهیه کرده است.

شان اسپایسر، سخنگوی تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ نیز پیش از این اعلام کرد رئیس جمهور منتخب در نظر دارد سخنرانی کوتاهی درباره مسائلی که موجب اتحاد آمریکا می شود، ارائه دهد.

ترامپ در حالی مراسم تحلیف خود را زیبا توصیف کرده است که بیش از 50 عضو دموکرات کنگره به دلیل واکنش منفی ترامپ به اظهارات "جان لوئیس" حضور در این مراسم را تحریم کرده اند. همچنین ده ها سازمان داخلی آمریکا در مخالفت با انتخاب ترامپ از برگزاری تظاهرات گسترده در مقابل کاخ سفید خبر داده اند.

از مهمترین چهره های سیاسی که در مراسم ادای سوگند ترامپ حاضر خواهند شد می توان به هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات و همسرش بیل کلینتون، باراک اوباما و همسرش میشل، جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا و نایجل فراژ، رهبر سابق حزب یوکیب انگلیس اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار