همدان؛

امام جمعه همدان:انقلاب اسلامی ادامه راه انبیاء است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان گفت انقلاب اسلامی امروز تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است

امام جمعه همدان:انقلاب اسلامی ادامه راه انبیاء استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ایت ا...  محمدی در خطبه های نماز جمعه شهر همدان با تبریک فرارسیدن سی وهشتمین بهار فجر انقلاب گفت انقلاب اسلامی ادامه راه انبیاء است وامروز شرق وغرب عالم تحت تاثیر انقلاب ما هستند

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان در ادامه با تشریح دستاوردهای انقلاب در سی وهشت سال گذشته گفت خود کفایی در عرصه های نظامی ودفاعی وتقویت توان دفاعی کشور یکی از دستاورهای انقلاب است.
 
ایت ا... محمدی ادامه داد یکی دیگر از دستاورهای انقلاب پشترفت در حوزهای علمی وفن اوری به ویژه در حوزه دفاعی واقتدار در مقابل دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان ضمن تاکید بر پاسداشت جشن های انقلاب از عموم مردم خواست با حضور همه جانبه در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن با دیگر با ارمانهای انقلاب وامام ورهبری تجدید میثاق کنند.

ایت ا... محمدی در ادامه خطبه ها به موضوع گیری امریکا در مقابل ازمایش موشکی کشور هم اشاره کرد وگفت ماهواره وموشک از دستاوردهای انقلاب وجز ء افتخارات این کشور برای دفاع از خود است.

وی ادامه داد اینکه رییس جمهور امریکا گفته 7 کشور مسلمان حق ورود به این کشور را ندارندیک بیان احمقانه است و امروز امریکا به یکی از نا امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده و هر روز شاهد جنایت قتل وغارت وادم کشی در این کشور هستیم

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان همچنین با اشاره به تقریظ رهبر انقلاب بر سه کتاب منتشر شده توسط فرزندان و اهالی قلم استان گفت ویژه برنامه ای روز چهار شنبه در حسینه امام خمینی به همین مناسبت برگزار می شود که انتظار می رود همه مردم در این برنامه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.