پیام اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پی شهادت رئیس جمهور

اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شهادت رئیس جمهور در راه خدمت به مردم را مایه عزت و سربلندی برای آن شهید عالیقدر دانستند.

 تعدادی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، این شهادت را مایه عزت و افتخار برای آن شهید گرانقدر، دولت و مردم ایران عنوان کردند.

محمدرضا اسفندی استاد گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در همین رابطه در بیانیه‌ای اظهار کرد: آیت الله رئیسی به بهترین وجه، رئیس جمهوری خدوم و مردمی بود و به حق سیدالشهدای اهل خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: خداوند به آن شهید بزرگوار توفیق شهادت داد؛ چرا که در گرماگرم خدمت رسانی به مردم ایران، افتخار شهادت نصیبش شد.

جمال صیدی عضو هیات عملی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم اظهار کرد: از خبر شهادت آیت الله رئیسی بسیار متاثر شدم، اما شهادت در راه خدمت، آرزوی هر کسی است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم لحظه‌ای کوتاهی نکرد و مایه افتخار برای ایران اسلامی و دولتمردان است.

ایرج باقری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم شهادت رئیس جمهور را دردناک خواند و گفت: آیت الله رئیسی به واقع رئیس جمهوری مردمی بود و جان خود را در راه خدمت به ملت فدا کرد.

وی یادآور شد: ملت ایران محکم است و به فرموده رهبری، توقفی در کار خدمت به مردم ایجاد نخواهد شد و کار‌ها با قدرت پیش می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.