در موضوع عفاف و حجاب انجام شد؛

تجلیل از عملکرد مقتدرانه فرماندهی انتظامی

معاون استاندار گفت: پیشگیری از فساد اجتماعی و فرهنگی مهم بوده و در اولویت قرار دارد و اقامه این فرائض الهی ما را در مسیر درست هدایت می‌کند.

نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به نقش مهم و غیر قابل انکار عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: عملکرد فراجا در اجرای طرح‌های مختلف سلبی و ایجایی عفاف و حجاب، عملکردی مقتدرانه و قابل تقدیر است و همگان مکلف به دفاع از حریم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی هستیم.

نظری در اولین همایش طلایه داران عفاف و حجاب، با قدردانی از برنامه ریزی‌های هدفمند، به منظور برگزاری مناسب این همایش اثر بخش بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر هدیه‌ای الهی است و احیای این فریضه الهی از شیوع جرم و جنایت در جامعه پیشگیری می‌کند، پیشگیری از فساد اجتماعی و فرهنگی مهم بوده و در اولویت قرار دارد، اقامه این فرائض الهی ما را در مسیر درست هدایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، محیطی و.. عفاف و حجاب، در سطح استان مرکزی به کار بگیریم و سازمان‌های متولی در این امر نیز باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

نظری با تأکید بر اینکه هرگونه ساده‌اندیشی و برخورد‌های احساسی در حوزه عفاف و حجاب، راه به جایی نخواهد برد افزود: فراجا به عنوان یکی از نهاد‌های متولی حفظ و ارتقای عفاف و حجاب در جامعه است که با استفاده از روش‌های "سلبی" و"ایجابی" اقدامات مؤثری را دراین زمینه انجام داده و همواره کوشیده است تا با استفاده از روش‌های اقناعی، روشنگرانه و آموزشی، مردم را به عمل در چار چوب قانون و ارزش‌های دینی و فرهنگی جامعه ترغیب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.