مقاومت لبنان ۴ پایگاه دیگر اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که چهار پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز دوشنبه توانستند چهار پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه پایگاه «الراهب» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد کردند.

در دومین بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان به‌ویژه تجاوز به شهرک «الناقوره»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه مقر لشگر ۹۱ رژیم اسرائیل را در پادگان «برانیت» با موشک سنگین «برکان» هدف قرار دادند و این امر منجر به انهدام بخشی از آن و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اسرائیلی شده است.

مقاومت اسلامی لبنان در سومین بیانیه اعلام کرد که پادگان «زبدین» ارتش رژیم صهیونیستی را در مزارع اشغالی شبعای لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

در بیانیه چهارم مقاومت اسلامی لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز دوشنبه پادگان «رامیم» رژیم اسرائیل را با موشک برکان هدف قرار دادند و موشک مستقیماً به هدف اصابت کرد.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار