بن گویر: عاشق زندگی در غزه هستم

وزیر افراطی صهیونیست بار دیگر از شهرک سازی‌ها در غزه حمایت کرد.

آریل شارون، نخست وزیر افسانه‌ای رژیم صهیونیستی که به خونسردی در اعمال جنایت علیه فلسطینیان شهرت داشت در سال ۲۰۰۵ به این نتیجه رسید ادامه حضور شهرک‌های صهیونیست نشین در غزه چیزی جز دردسر و هزینه‌های سرسام آور برای تل آویو نیست. از این رو، آخرین شهرک‌های باقی مانده صهیونیست در همان سال از این باریکه خارج شد. با این حال، اکنون سیاستمداران راستگرای صهیونیست بار دیگر بر شهرک سازی‌های جدید در غزه تاکید دارند. 

به گزارش الجزیره، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) بار دیگر از اشغال نظامی کامل غزه حمایت کرده و خواستار تشویق فلسطینیان برای کوچ اجباری از این باریکه شد. 

بن گویر با اشاره به آنچه آینده غزه پس از خاتمه جنگ خوانده می‌شود، گفت: این اسراییل است که باید به تنهایی کنترل غزه را در دست داشته باشد. این موضوع قطعی و بدون ابهام است و هیچ کس دیگری در این امر حضور نخواهد داشت. 

وی در ادامه با اشاره به حجم بالای فلسطینیان مستقر در غزه که با توجه به حضور آنها امکان شهرک سازی‌ها وجود ندارد، خاطر نشان کرد: مهم‌تر از همه ما باید اقدام به تشویق فلسطینیان به منظور کوچ داوطلبانه از این باریکه کنند. در صورت وقوع این مهم ما می‌توانیم در ادامه شهرک سازی‌ها را در غزه از سر بگیریم. 

بن گویر در پایان برای تشویق راستگرایان افراطی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: در صورت امکان من عاشق زندگی در غزه هستم.

مقامات بین المللی می‌گویند صهیونیست‌ها به نام کوچ داوطلبانه، با بمباران گسترده، نسل کشی و پاکسازی قومی، در حال ایجاد وحشت در میان فلسطینیان برای کوچ اجباری آنها به مصر، تنها کشور هم مرز با غزه هستند. 

مقامات قاهره بار‌ها اعلام کرده اند کوچ اجباری فلسطینیان به شبه جزیره سینا خط قرمز مصر است.

ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
آرزوشو ببری جهنم ان شاءا...زود زود زود زود زود همراه با الهام علی یف
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۲:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : به اذن الله خداوند جل جلاله این آرزوت رو به گورت و به جهنم اسفل سافلین زباله دان تاریخ بشریت ملعونین خواهی برد مردک سادیسمی جنایتکار خبیث نژادپرست صهیونیستی . والسلام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
انشالله
افقی در غزه خواهی بود
اتفاقا مقاومت هم خیلی دوست دارند که در انجا افقی
به ملاقات شون بری
آخرین اخبار