نماینده ولی فقیه:

تبلیغ برای نمازجمعه ضروری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امر اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب برای حضور گسترده آحاد مردم در نماز جمعه ضروری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نشست مسئولان ستاد‌های نمازجمعه استان با بیان اینکه  خدمت کردن در ستاد نماز جمعه یک نعمت بزرگ الهی است گفت: همه مجامع و دستگاه‌ها باید در امر اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب برای حضور گسترده آحاد مردم در نماز جمعه به صورت فعال شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: در میان اعمال مستحب و واجبی که خداوند برای انسان مشخص کرده شرکت و حضور در نماز جمعه و فعالیت کردن در ترویج آن، صواب دو چندان داشته است.

امام جمعه ارومیه با اعلام اینکه هرکسی که در نماز جمعه شرکت می‌کند مسئولان ستاد‌ها هم در صواب آن شریک هستند افزود: باید تلاش کنیم همه مسئولان ستاد‌های نمازجمعه و ائمه جمعه تقوای خود را تقویت و معنویت را افزایش دهیم.

مدیر مرکز تعالی ستاد نماز جمعه شورای سیاستگذاری هم در این نشست گفت: رویکرد این مرکز الگوسازی، تبادل تجارب، تکریم و معرفی ستاد‌های شاخص، آموزش و ساماندهی ستادهاست.

ناصر طالبی افزود: ستاد‌های نماز جمعه زیست بوم بی نظیری هستند که ۹۰۰ پایگاه و ۹۰۰ مجموعه فرهنگی خودجوش هر هفته یک مراسم معنوی و رسای فاخر را برگزار می کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.