نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم زمینه سازی برای ازدواج آسان جوانان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نمازجمعه ارومیه به فرارسیدن سالروز ازدواج امام علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این روز فرصت مناسبی است تا کار‌های خوبی در راستای ازدواج آسان جوانان صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار کرد: والدین و مسئولان هر کدام در جایگاه خود باید موانع و مشکلات موجود در مسیر ازدواج جوانان را رفع کرده و ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه چشم و هم چشمی و تجملات در شرایط کنونی، مشکل بزرگی در مسیر ازدواج جوانان به وجود آورده است در صورتی که این عوامل خوشبختی زوجین را در پی ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به اهمیت احترام و محبت در کانون خانواده اشاره و عنوان کرد: اعضای خانواده باید به یکدیگر توجه داشته باشند و احترام همدیگر را نگه داشته و از هم غافل نباشند.

امام جمعه ارومیه به دیدار رهبری با دانشمندان هسته‌ای هم اشاره و اظهار کرد: صنعت هسته‌ای فقط سلاح و کشتار جمعی نیست، بلکه در زمینه‌های مختلف نقش دارد.

وی گفت: فعالیت در صنعت هسته‌ای موقعیت یک کشور را ارتقاء می‌دهد و در مباحث انرژی، دارو و درمان، فناوری و دیگر عوامل نقش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان به تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز نیز اشاره کرد گفت: مسئولین باید قبل از ساخت و ساز‌ها از آن جلوگیری نمایند، چرا که بعد از اینکه ساخت و ساز‌ها انجام می‌شود و مسئولان اقدام به تخریب آن می‌کنند، موجب ضرروزیان و نارضایتی شدید مردم می‌شود.

وی گفت: این موضوع باعث می‌شود مردم نسبت به نظام بدبین شوند، از این رو مسیولین باید توجه کنند و راه حلی برای این موضوع در نظر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.